Produktbild
AndreasMeyer-Waarden Lars Geyer-Schulz

Special Issue

Customer Empowerment

Buch

The second French-German workshop about Consumer Empowerment took place at the University of Karlsruhe (KIT) between January 10-11, 2013. Within the scope of consumer empowerment scientists discussed recent developments in this field and established cross-disciplinary coop- erations in their own fields of research.This work was published by Saint Philip Street Press pursuant to a Creative Commons license permitting commercial use. All rights not granted by the work's license are retained by the author or authors.

CHF 105.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-01-328357-4
  • EAN: 9781013283574
  • Produktnummer: 35066851
  • Verlag: Saint Philip Street Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 182 S.
  • Masse: H28.6 cm x B22.1 cm x D1.4 cm 735 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 735

1 weiteres Werk von AndreasMeyer-Waarden Lars Geyer-Schulz:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.