Produktbild
Jishnu (Hrsg.) Bhattacharyya

Socially Responsible Consumption and Marketing in Practice

Collection of Case Studies

Buch

The book provides an overview of socially responsible consumption and marketing, as well as a collection of teaching cases that discuss and emphasize how 21st-century organizations, both for-profit and non-profit, are addressing socially responsible consumers and meeting their changing needs while remaining profitable. Consumers, governments, academics, and practitioners are becoming more interested in promoting positive social changes through consumption. As a result, this book aims to understand the practice of marketing in bringing about positive social change through real-life case studies. Consumption by socially responsible consumers wh… Mehr

CHF 165.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Balaji, M. S. (Hrsg.) / Jiang, Yangyang (Hrsg.) / Azer, Jaylan (Hrsg.) / Hewege, Chandana R. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-981-1664-32-8
  • EAN: 9789811664328
  • Produktnummer: 38372034
  • Verlag: Springer Nature Singapore
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2022
  • Seitenangabe: 376 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D2.6 cm 729 g
  • Auflage: 1st ed. 2022
  • Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 729

Über den Autor


145997516

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.