Produktbild
Matthew McDonald

Social Psychology and Theories of Consumer Culture

A Political Economy Perspective

Buch

CHF 170.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Wearing, Stephen
  • ISBN: 978-0-415-56003-0
  • EAN: 9780415560030
  • Produktnummer: 23419674
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 184 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D2.8 cm 500 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 500

Über den Autor


Matthew McDonald is a visiting research fellow in the Graduate School of Psychology, Assumption University, Bangkok and a chartered member of the British Psychological Society. He is the author and co-author of a number of books, the most recent including Critical Social Psychology: An Introduction (2nd edition; with Brendan Gough and Marjella McFadden) and Epiphanies: An Existential Philosophical and Psychological Inquiry.Stephen Wearing is an associate professor in the Management Discipline Group at the University of Technology, Sydney. He is the author, co-author and editor of a number of books, including Tourist Cultures: Identity, Placeand the Traveller (with Deborah Stevenson and Tamara Young) and Journeys of Discovery (with Kevin Lyons).

15 weitere Werke von Matthew McDonald:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.