Produktbild
Mary Z. (Hrsg.) Ashlock

Social Media, Technology, and New Generations

Digital Millennial Generation and Generation Z

Buch

This book builds on existing conversations surrounding millennials and media use by examining Generation Z's engagement with new media technologies and comparing it to that of millennials. Ahmet Atay and Mary Z. Ashlock have assembled this edited volume in which contributors focus on three interrelated areas: how millennials and Gen Z use new media technologies and platforms in different contexts; how they use media and what they do with it; and the relationship between the two generations and the media as media outlets attempt to use millennials and Gen Z as their targeted audience group. Through close analysis and comparison, this volume ge… Mehr

CHF 149.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Atay, Ahmet (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4985-5070-3
  • EAN: 9781498550703
  • Produktnummer: 38093533
  • Verlag: Lexington Books
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2022
  • Seitenangabe: 190 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.7 cm x D1.4 cm 436 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 436

6 weitere Werke von Mary Z. (Hrsg.) Ashlock:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.