Produktbild
Mohammad Ali Abbasi

Social Media Mining

Buch

The growth of social media over the last decade has revolutionized the way individuals interact and industries conduct business. Individuals produce data at an unprecedented rate by interacting, sharing, and consuming content through social media. Understanding and processing this new type of data to glean actionable patterns presents challenges and opportunities for interdisciplinary research, novel algorithms and tool development. Social Media Mining integrates social media, social network analysis, and data mining to provide a coherent platform to understand the basics and potentials of social media mining. It introduces the unique problem… Mehr

CHF 89.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Liu, Huan / Zafarani, Reza
  • ISBN: 978-1-107-01885-3
  • EAN: 9781107018853
  • Produktnummer: 16236353
  • Verlag: Cambridge University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 338 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D2.2 cm 674 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 674

Über den Autor


Reza Zafarani is a Research Associate of Computer Science and Engineering at Arizona State University. He performs research in user behavioral modeling and was among the first to research on user identification and behavioral analysis across sites.

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.