Produktbild
Shafali Nagpal

Social Media Marketing-A Strategic Initiative

Buch

Social Media is transforming all aspects of marketing from brand building,communications and advertising to customization and customer engagement.Researchers and marketers are grappling with the profound impact of the rapidly evolving social media on viral user-generated content, its impact in shaping consumer perceptions and constantly changing landscape for developing business cases to proactively engaging with stakeholders. Over the last few years, the use of online social networks has increased exponentially, with this boom in popularity has also come a rise in the need for marketing through social media.The focus of this book is to discu… Mehr

CHF 82.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Bansal, Rohit (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-659-61857-4
  • EAN: 9783659618574
  • Produktnummer: 37144844
  • Verlag: LAP Lambert Academic Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 152 S.
  • Masse: H22.0 cm x B15.0 cm x D0.9 cm 244 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 244

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.