Produktbild
Gerard Hastings

Social Marketing

Why should the Devil have all the best tunes?

Ebook (PDF Format)

This book explains the principles of social marketing and examines the implications of using techniques devised on Wall Street to further social and health goals. Naomi Kein, Joel Bakan and George Monbiot have each done a great job of telling us what is wrong with corporate capitalism. This book begins to provide some solutions. It shows how we can a) borrow the techniques they use to promote consumption, to encourage more socially desirable behaviours, and b) use rigorous research to enable regulators to constrain the worst excesses of Wall Street. Modern marketing techniques now pervade every aspect of our lives: the government, charities,… Mehr

CHF 43.80

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-08-055011-4
  • EAN: 9780080550114
  • Produktnummer: 36172411
  • Verlag: Elsevier Science & Techn.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 392 S.
  • Plattform: PDF

22 weitere Werke von Gerard Hastings:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.