Gerard Hastings
Social Marketing
Rebels with a Cause
BuchCHF 56.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Domegan, Christine
- ISBN: 978-1-138-12383-0
- EAN: 9781138123830
- Produktnummer: 23264905
- Verlag: Taylor & Francis Ltd
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2017
- Seitenangabe: 602 S.
- Masse: H24.6 cm x B17.4 cm x D3.5 cm 1'258 g
- Auflage: 3 New edition
- Abbildungen: 104 Line drawings, black and white; 39 Tables, black and white
- Gewicht: 1258
Über den Autor
Gerard Hastings is Professor of Social Marketing at Stirling University, UK, the Open University, UK, and L'École des Hautes Etudes en Santé Publique, Rennes, France. He is currently a Commissioner on the Lancet Obesity Commission, and a member of the Board of Alcohol Focus Scotland and of the British Medical Association Board of Science.Christine Domegan is Head of Marketing at NUI Galway, Ireland, and European Editor of the Journal of Social Marketing. Christine is also Honorary Associate Professor, ISM, University of Stirling, UK, Adjunct Professor, Social Marketing, Griffith University, Brisbane, Australia, and Visiting Professor, Florida Prevention Research Center Fellow, Associate of the World Health Organization Collaborating Center on Social Marketing and Social Change at the University of South Florida, USA.
22 weitere Werke von Gerard Hastings:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.