Produktbild
Gerard Hastings

Social Marketing

Rebels with a Cause

Buch

CHF 56.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Domegan, Christine
  • ISBN: 978-1-138-12383-0
  • EAN: 9781138123830
  • Produktnummer: 23264905
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 602 S.
  • Masse: H24.6 cm x B17.4 cm x D3.5 cm 1'258 g
  • Auflage: 3 New edition
  • Abbildungen: 104 Line drawings, black and white; 39 Tables, black and white
  • Gewicht: 1258

Über den Autor


Gerard Hastings is Professor of Social Marketing at Stirling University, UK, the Open University, UK, and L'École des Hautes Etudes en Santé Publique, Rennes, France. He is currently a Commissioner on the Lancet Obesity Commission, and a member of the Board of Alcohol Focus Scotland and of the British Medical Association Board of Science.Christine Domegan is Head of Marketing at NUI Galway, Ireland, and European Editor of the Journal of Social Marketing. Christine is also Honorary Associate Professor, ISM, University of Stirling, UK, Adjunct Professor, Social Marketing, Griffith University, Brisbane, Australia, and Visiting Professor, Florida Prevention Research Center Fellow, Associate of the World Health Organization Collaborating Center on Social Marketing and Social Change at the University of South Florida, USA.

22 weitere Werke von Gerard Hastings:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.