Produktbild
Malcolm Harper

Social Enterprise

Cases and Analysis for Understanding Social Business

Ebook (EPUB Format)

This book introduces students and others to the discipline of social entrepreneurship, which encourages the creation of enterprises that are socially inclusive yet economically and ecologically sustainable.In each chapter there is a mix of case studies about internationally well-known enterprises and other more local enterprises which are totally new. The book leads its readers to understand and appreciate entrepreneurial issues and to engage themselves in community-based activities. Social Enterprise helps readers to:analyze and articulate the blend of social, environmental and economic values which is present in all kinds of enterpriseunder… Mehr

CHF 49.65

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Parekh, Nadiya
  • ISBN: 978-1-00-044878-8
  • EAN: 9781000448788
  • Produktnummer: 37170638
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 200 S.
  • Plattform: EPUB
  • Abbildungen: 5 schwarz-weiße Abbildungen, 5 schwarz-weiße Zeichnungen, 6 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Malcolm Harper is Emeritus Professor of Enterprise Development at the Cranfield School of Management, UK.Nadiya Parekh is Assistant Professor of Management and Social Entrepreneurship at Sonoma State University, California, USA.

46 weitere Werke von Malcolm Harper:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.