Produktbild
Klaus (Hrsg.) Fiedler

Social Communication

Buch

CHF 70.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-138-00617-1
  • EAN: 9781138006171
  • Produktnummer: 20060490
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 456 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D2.3 cm 840 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 840

Über den Autor


Klaus Fiedler is Professor of Psychology at the University of Heidelberg, Germany. His major research interests are in social cognition, judgment and decision making, language, affect and cognition, and - connecting all these interests - in the interplay of intrapersonal and environmental factors in the regulation of social behavior. He has made original contributions to these domains, published and edited various books, and served editorial functions for several journals, such as Psychological Review, Journal of Experimental Social Psychology, and European Journal of Social Psychology. His academic awards include the Gottfried-Willheim-Leibniz-Price 2000 and Theodor-Heuss-Professorship at the New School in New York in 2004.

31 weitere Werke von Klaus (Hrsg.) Fiedler:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.