Produktbild
William Leiss

Social Communication in Advertising

Consumption in the Mediated Marketplace

Buch

Revised edition of Social communication in advertising, 2005.

CHF 179.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Kline, Stephen / Jhally, Sut / Botterill, Jackie / Asquith, Kyle
  • ISBN: 978-1-138-09455-0
  • EAN: 9781138094550
  • Produktnummer: 25336729
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 442 S.
  • Masse: H25.4 cm x B17.8 cm 1'075 g
  • Auflage: 4 New edition
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 1075

Über den Autor


William Leiss is Professor Emeritus at Queen's University (Ontario) and research associate, McLaughlin Centre, University of Ottawa, Canada.Stephen Kline is Professor Emeritus in the School of Communication at Simon Fraser University, Canada. Sut Jhally is Professor of Communication at the University of Massachusetts and founder and Executive Director of the Media Education Foundation.Jacqueline Botterill is an Associate Professor in Communication at Brock University where she teaches and researches in the areas of promotional and consumer culture.Kyle Asquith is an Assistant Professor in the department of Communication, Media and Film at the University of Windsor, Canada.

20 weitere Werke von William Leiss:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.