Social Capital, Social Identities
From Ownership to Belonging
Social Capital belongs to the core repertoire of social theory. Its potential can be spelled out in the economic dimension of ownership and in the social dimension of belonging. Renowned scholars from philosophy, sociology, economics, and religious studies explore the competing notions of Social Capital in relation to trust, cooperation, and embeddedness, and scrutinize the Social Identity of humans as a showcase for distinction and association.
CHF 80.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Henning, Christoph (Hrsg.) / Schmid, Hans Bernhard (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-11-029280-0
- EAN: 9783110292800
- Produktnummer: 38900698
- Verlag: De Gruyter
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2022
- Seitenangabe: 240 S.
- Masse: H23.6 cm x B16.0 cm x D1.9 cm 518 g
- Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
- Gewicht: 518
Über den Autor
Dieter Thomä, St. Gallen, Switzerland; Hans Bernhard Schmid, Vienna, Austria; Christoph Henning, St. Gallen, Switzerland.
14 weitere Werke von Dieter (Hrsg.) Thomä:
Bewertungen
Anmelden