Produktbild
Greg Richards

Small Cities with Big Dreams

Creative Placemaking and Branding Strategies

Buch

CHF 190.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Duif, Lian
  • ISBN: 978-0-8153-8542-4
  • EAN: 9780815385424
  • Produktnummer: 26134800
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 252 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 453 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 453

Über den Autor


Greg Richards is Professor of Placemaking and Events at Breda University and Professor of Leisure Studies at the University of Tilburg in the Netherlands. He has worked with numerous national governments, national tourism organizations, cities and regions on a wide range of placemaking projects.Lian Duif was responsible for directing the Bosch500 programme in 's-Hertogenbosch from 2010 to 2016. She has a professional background in the field of tourism, cultural heritage and city marketing. Lian is involved in the marketing and development of tourism and cultural programmes with organizations such as the Netherlands Board of Tourism & Conventions and VisitBrabant.

50 weitere Werke von Greg Richards:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.