Produktbild
James Paul Gee

Situated Language and Learning

A Critique of Traditional Schooling

Buch

Why do poor and minority students under-perform in school? Do computer games help or hinder learning? What can new research in psychology teach educational policy-makers?In this major new book, James Gee tackles the 'big ideas' about language, literacy and learning, applying his findings to real problems facing educationalists today.He tackles controversial debates such as the New Literacy Studies, and the idea that the academic language required to study, for example, Mathematics and the Sciences, is exclusionary and places unfair demands on poor and minority students. Gee also explores learning outside the classroom, looking at computer and… Mehr

CHF 54.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-415-31776-4
  • EAN: 9780415317764
  • Produktnummer: 1729695
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2004
  • Seitenangabe: 144 S.
  • Masse: H23.3 cm x B15.7 cm x D0.8 cm 182 g
  • Abbildungen: 2 Tables, black and white
  • Gewicht: 182
  • Sonstiges: General (US: Trade)

57 weitere Werke von James Paul Gee:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.