Produktbild
. Pearson Education

Services Management: Pearson New International Edition

Buch

For Services Management/Marketing or Marketing courses, particularly for undergraduate and graduate programs in Hospitality Management, Tourism Management, Leisure Management and Retail Management. This book addresses the hospitality industry from a services management perspective, offering the reader a series of management concepts — operations, marketing and human resources — all of which are capable of being effectively incorporated into all hospitality operations. The book's focus is on the ever-increasing demand of customers for service quality, as well as the other challenges facing hospitality establishments today — including intense c… Mehr

CHF 71.30

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Kandampully, Jay
  • ISBN: 978-1-292-04291-6
  • EAN: 9781292042916
  • Produktnummer: 23876119
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 384 S.
  • Masse: 800 g
  • Gewicht: 800

72 weitere Werke von . Pearson Education:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.