Produktbild
Philip D. Kenneson

Selling Out the Church

Buch

Marketing the church is hot. For many church leaders, marketing might even be the first article of their creed, which goes something like this: We believe that our church determines its identity and mission through the tactics of marketing strategies. Theologians Kenneson and Street offer a thoughtful and provocative protest, with a foreword from Stanley Hauerwas. The authors expose the theological presuppositions that inform the marketing project. . . and help us to see that the marketer's presumption that form can be separated from content of the gospel betrays an understanding of the gospel that cannot help betraying the gift that is Chris… Mehr

CHF 47.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Street, James L.
  • ISBN: 978-1-4982-1002-7
  • EAN: 9781498210027
  • Produktnummer: 24065535
  • Verlag: Cascade Books
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2003
  • Seitenangabe: 178 S.
  • Masse: H22.2 cm x B14.5 cm x D1.3 cm 365 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 365

6 weitere Werke von Philip D. Kenneson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.