Self-Regulated Learning and Academic Achievement
Theoretical Perspectives
Presents a comprehensive description of major theoretical perspectives guiding research and lays out important new theoretical ground on how students become self-regulated learners. Focuses not only on research & theory, but also on instructional practic
CHF 66.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Schunk, Dale H. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-8058-3561-8
- EAN: 9780805835618
- Produktnummer: 9403546
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2001
- Seitenangabe: 336 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 620 g
- Auflage: 2. A.
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 620
12 weitere Werke von Barry J. (Hrsg.) Zimmerman:
Bewertungen
Anmelden