Produktbild
Barry J. (Hrsg.) Zimmerman

Self-Regulated Learning and Academic Achievement

Theory, Research, and Practice

Ebook (PDF Format)

Self-regulated learning is a new approach to studying student academic achievement. In contrast to previous ability or environmental formulations that address the why of achievement, self-regulation models focus on how students activate, alter, and sustain their learning practices using a variety of self-related processes. This book brings together a number of internationally known researchers representing different theoretical perspectives on students' self-regulated learning. In each chapter, the authors first describe a particular view of self-regulated learning to show how key subprocesses are defined and measured. Second, evidence that t… Mehr

CHF 130.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Schunk, Dale H. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4612-3618-4
  • EAN: 9781461236184
  • Produktnummer: 38247254
  • Verlag: Springer New York
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 212 S.
  • Plattform: PDF
  • Auflage: 1989

12 weitere Werke von Barry J. (Hrsg.) Zimmerman:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.