Produktbild
Tim S. (Hrsg.) Roberts

Self, Peer and Group Assessment in E-Learning

Buch

How can assessment practices be used to assist and improve the learning process? Attempting to answer the question, this work aims to encourage the development of higher-quality learning and assessment practices, ones in which the learners themselves assume a greater responsibility for, and play a more active role in, their own learning.

CHF 100.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-59140-965-6
  • EAN: 9781591409656
  • Produktnummer: 1923016
  • Verlag: Information Science Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 352 S.
  • Masse: H26.0 cm x B18.3 cm x D2.3 cm 859 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 859

Über den Autor


Tim S. Roberts is a senior lecturer with the Faculty of Informatics and Communication at the Bundaberg campus of Central Queensland University, Australia. He has taught a variety computer science subjects, including courses to over 1000 students located throughout Australia and overseas, many of them studying entirely online.

2 weitere Werke von Tim S. (Hrsg.) Roberts:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.