Produktbild
Stephen D. (Hrsg.) Hancock

Seeing The HiddEn Minority

Increasing the Talent Pool through Identity, Socialization, and Mentoring Constructs (hc)

Buch

The participation of Black students in science, technology, engineering, and mathematics (STEM) fields, is an issue of national concern. Educators and policymakers are seeking to promote STEM studies and eventual degree attainment, especially those from underrepresented groups, including Black students, women, economically disadvantaged, and students with disabilities. Literature shows that this has been of great interest to researchers, policymakers, and institutions for several years (Nettles & Millet, 2006; Council of Graduate School (CGS), 2009; National Science Foundation (NSF), 2006), therefore an extensive understanding of access,… Mehr

CHF 120.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Richardson, Sonyia C. (Hrsg.) / Tyler, Andrea L. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-64113-949-6
  • EAN: 9781641139496
  • Produktnummer: 33500852
  • Verlag: Information Age Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 170 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D1.3 cm 428 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 428

5 weitere Werke von Stephen D. (Hrsg.) Hancock:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.