Produktbild
Rita McGrath

Seeing Around Corners

How to Spot Inflection Points in Business Before They Happen

Buch

The author offers the first prescriptive, innovative guide to seeing inflection points before they happen--and discusses how to harness these disruptive influences to give a company a strategic advantage.tage.

CHF 32.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Christensen, Clayton (Vorb.)
  • ISBN: 978-0-358-02233-6
  • EAN: 9780358022336
  • Produktnummer: 29598561
  • Verlag: Houghton Mifflin Company
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 272 S.
  • Masse: H23.1 cm x B16.0 cm x D2.8 cm 454 g
  • Abbildungen: 4 b-w charts run-in
  • Gewicht: 454

Über den Autor


RITA McGRATH is a best-selling author, a sought-after speaker and a longtime professor at Columbia Business School. Rita is one of the world’s top experts on innovation and growth and is one of the most regularly published authors in the Harvard Business Review. She is consistently ranked among the top 10 management thinkers in the world and was ranked #1 for strategy by Thinkers50. Her most recent best-selling book is The End of Competitive Advantage (Harvard Business Review Press, 2013).

17 weitere Werke von Rita McGrath:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.