School Effectiveness and Improvement Research, Policy and Practice
Challenging the Orthodoxy?
CHF 209.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Armstrong, Paul (Hrsg.) / Harris, Alma (Hrsg.) / Muijs, Daniel (Hrsg.) / Reynolds, David (Hrsg.) / Sammons, Pam (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-415-69894-8
- EAN: 9780415698948
- Produktnummer: 23118580
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2011
- Seitenangabe: 312 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 612 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 612
Über den Autor
Christopher Chapman is Professor of Education at the University of Manchester, UK.Paul Armstrong is a researcher for the Effectiveness and Improvement Research Group at the University of Manchester, UK.Alma Harris is Professor at the Institute of Education, University of London, UK.Daniel Muijs is Professor of Education at the University of Southampton, UK.David Reynolds is Professor of Educational Effectiveness at the University of Southampton, UK.Pam Sammons is Professorial Senior Research Fellow at Jesus College, University of Oxford, UK.
11 weitere Werke von Christopher (Hrsg.) Chapman:
Bewertungen
Anmelden