Produktbild
Ingram, Thomas N. (Colorado State University, USA)

Sales Management

Analysis and Decision Making

Buch

CHF 129.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: LaForge, Raymond W. (University of Louisville, USA) / Avila, Ramon A. (Ball State University, USA) / Schwepker Jr., Charles H. (University of Central Missouri, USA) / Williams, Michael R. (PhD, Department of Psychological Sciences, Purdue University)
  • ISBN: 978-0-367-25274-8
  • EAN: 9780367252748
  • Produktnummer: 31433605
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 358 S.
  • Masse: H21.6 cm x B27.8 cm x D1.9 cm 1'350 g
  • Auflage: 10 New edition
  • Abbildungen: 54 Line drawings, color; 49 Tables, color
  • Gewicht: 1350
  • Sonstiges: Undergraduate

Über den Autor


Thomas N. Ingram is a Department Chair Emeritus and Professor of Marketing Emeritus at Colorado State University, USA.Raymond W. (Buddy) LaForge is the Brown-Forman Professor of Marketing Emeritusat University of Louisville, USA.Ramon A. Avila is the George and Frances Ball Distinguished Professor of Marketing and the founding director of the Center for Professional Selling at Ball State University, USA.Charles H. Schwepker, Jr. is the Randall and Kelly Harbert Distinguished Marketing Professor at University of Central Missouri, USA.Michael R. Williams is the American Floral Services Chair in Marketing and is Professor of Marketing and Associate Dean for Academic Affairs at Oklahoma City University, USA.

1 weiteres Werk von Ingram, Thomas N. (Colorado State University, USA):


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.