Noel (Hrsg.) Scott
Safety and Security in Tourism
Recovery Marketing after Crises
Buch
This text comprehensively examines how to rebuild the market for a tourism service or destination after a catastrophe. It presents leading experts from around the world providing useful instruction on effective ways to plan for future crisis response and strategies for recovering business.
CHF 70.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Laws, Eric (Hrsg.) / Prideaux, Bruce (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-415-85046-9
- EAN: 9780415850469
- Produktnummer: 23190937
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2013
- Seitenangabe: 282 S.
- Masse: H29.7 cm x B21.0 cm 703 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 703
Über den Autor
Noel Scott is a senior research fellow in the School of Tourism, The University of Queensland, Australia.Eric Laws is an adjunct professor at James Cook University, Australia.Bruce Prideaux is professor of marketing and tourism management and Deputy Dean of the School of Postgraduate Studies at James Cook University, Australia.
26 weitere Werke von Noel (Hrsg.) Scott:
Recovery Marketing after Crises
Ebook (PDF Format)
CHF 34.15
Recovery Marketing after Crises
Ebook (EPUB Format)
CHF 34.15
Recovery Marketing after Crises
Ebook (PDF Format)
CHF 135.45
Recovery Marketing after Crises
Ebook (EPUB Format)
CHF 143.20
Recovery Marketing after Crises
Ebook (PDF Format)
CHF 236.05
Recovery Marketing after Crises
Ebook (PDF Format)
CHF 138.00
Recovery Marketing after Crises
Ebook (EPUB Format)
CHF 135.45
Recovery Marketing after Crises
Ebook (EPUB Format)
CHF 135.45
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.