Produktbild
Daniel A. (Hrsg.) Crane

Rulemaking Authority of the US Federal Trade Commission

Buch

This book analyses one of the major initiatives proposed within the movement for competition reform, rulemaking at the US Federal Trade Commission (FTC). The collection of essays draws on the experience of lawyers and academics, including practitioners with backgrounds at the FTC, to address the myriad questions raised by the prospect of notice-and-comment rulemaking to make major changes in antitrust law. Several chapters focus on unfair methods of competition (UMC) rules, both whether the FTC has this authority, and, if it does, whether and how that authority should be exercised. Others consider the choice between writing rules and case-by-… Mehr

CHF 260.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-954750-86-9
  • EAN: 9781954750869
  • Produktnummer: 39202945
  • Verlag: Institute of Competition Law
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2022
  • Seitenangabe: 330 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D2.2 cm 663 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 663

3 weitere Werke von Daniel A. (Hrsg.) Crane:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.