Produktbild
Davis Dyer

Rising Tide: Lessons from 165 Years of Brand Building at Procter & Gamble

Buch

This work features the history of brand innovation at Procter & Gamble, one of the most successful consumer goods companies in the world. A fascinating history of household brands from Ivory to Crest, and Pringles to Cascade, this book unlocks the secrets of longtime success of dozens of superstar brands that we've grown accustomed to choosing for decades. It offers practical advice. Case study sections offer lessons in: business reinvention, building new markets and capabilities, leadership transformation, brand excellence, and general management.

CHF 50.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Dalzell, Frederick / Olegario, Rowena
  • ISBN: 978-1-59139-147-0
  • EAN: 9781591391470
  • Produktnummer: 1275765
  • Verlag: Harvard Business Review Pr
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2004
  • Seitenangabe: 467 S.
  • Masse: H24.3 cm x B16.5 cm x D3.5 cm 912 g
  • Gewicht: 912

Über den Autor


Davis Dyer is a founding partner of The Winthrop Group. Frederick Dalzell is a Partner, in the Winthrop Group, Inc. Rowena Olegario is Assistant Professor of History at Vanderbilt University.

4 weitere Werke von Davis Dyer:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.