Rhetoric and Demagoguery
Proposes a definition of demagoguery based on her study of groups and cultures that have talked themselves into disastrously bad decisions. Patricia Roberts-Miller argues for seeing demagoguery as a way for people to participate in public discourse, and not necessarily as populist or heavily emotional.
CHF 69.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-8093-3712-5
- EAN: 9780809337125
- Produktnummer: 26868048
- Verlag: Southern Illinois University Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2019
- Seitenangabe: 272 S.
- Masse: H15.3 cm x B22.9 cm x D2.5 cm 424 g
- Abbildungen: 4 illustrations
- Gewicht: 424
- Sonstiges: Professional & Vocational
6 weitere Werke von Patricia Roberts-Miller:
Bewertungen
Anmelden