Produktbild
Andrew H. Van de (Hrsg.) Ven

Research on the Management of Innovation

The Minnesota Studies

Buch

This is a reprint of a classic work of research on innovation first published in 1989. Resulting from the Minnesota Innovation Research Program (MIRP), the book includes a revised and expanded Preface and will complement the three other books growing out of the program, all published by Oxford--The Innovation Journey (1999), Organizational Change Processes: Theory and Methods for Research (2000), and Handbook of Organizational Change and Development (coming 2001).

CHF 46.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Angle, Harold L. (Hrsg.) / Poole, Marshall Scott (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-19-513976-1
  • EAN: 9780195139761
  • Produktnummer: 22685272
  • Verlag: Oxford University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2000
  • Seitenangabe: 750 S.
  • Masse: H25.4 cm x B17.8 cm x D5.0 cm 1'317 g
  • Abbildungen: 1 halftones and numerous line figures
  • Gewicht: 1317

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.