Produktbild
Zuohao (Hrsg.) Hu

Research Frontiers on the International Marketing Strategies of Chinese Brands

Buch

CHF 225.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Chen, Xi (Hrsg.) / Yang, Zhilin (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-138-67183-6
  • EAN: 9781138671836
  • Produktnummer: 20559192
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 222 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 454 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 454

Über den Autor


Zuohao Hu, Ph.D, Kyoto University, is professor of Marketing at School of Economics and Management of Tsinghua University. His research interests are Marketing Strategy, International Marketing, Channel Management and Brand Strategy.Chen Xi, Ph.D, Tsinghua University, is associate professor of Marketing at the Business School of the China University of Political Science and Law. Her expertise is in consumer behaviour, international marketing, real estate marketing, and branding strategies. Zhilin Yang is professor of Marketing at City University of Hong Kong. His expertise is on international marketing strategy.

3 weitere Werke von Zuohao (Hrsg.) Hu:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.