Produktbild
John (Hrsg.) Bynner

Research Design

The Logic of Social Inquiry

Buch

A collection of critical writings on different aspects of social research. It is organized in sections that detail the methods of a typical experimental research program - design, data collection, and data analysis. It includes displays of philosophical under-pinnings of different methodological styles and important issues in research design.

CHF 70.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Stribley, Keith M. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-202-36370-7
  • EAN: 9780202363707
  • Produktnummer: 5704540
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 366 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 680 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 680

Über den Autor


John Bynner is professor emeritus of policy and society at the National Research and Development Centre for Adult Literacy and Numeracy, University of London. He is the author of Modeling and Measuring the Wider Benefits of Learning and The Benefits of Learning. Keith M. Stribley is Course Manager in the Faculty of Social Sciences at Open University where he works in the area of research methodology.

20 weitere Werke von John (Hrsg.) Bynner:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.