Andrew C. (Hrsg.) Billings
Reputational Challenges in Sport
Theory and Application
BuchCHF 180.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Coombs, W. Timothy (Hrsg.) / Brown, Kenon A. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-138-05599-5
- EAN: 9781138055995
- Produktnummer: 25451707
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2018
- Seitenangabe: 244 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 453 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 453
Über den Autor
Andrew C. Billings is the director of the Alabama Program in Sports Communication and Ronald Reagan Chair of Broadcasting in the Department of Journalism & Creative Media at the University of Alabama. He also serves on many editorial boards, including as an associate editor of the journals Communication & Sport and Journal of Global Sport Management. W. Timothy Coombs is a full professor in the Department of Communication at Texas A&M University and an honorary professor at Aarhus University in Denmark. He is currently the editor of Corporate Communications: An International Journal.Kenon A. Brown is an assistant professor in the Department of Advertising and Public Relations at The University of Alabama.
24 weitere Werke von Andrew C. (Hrsg.) Billings:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.