Produktbild
Andrew C. (Hrsg.) Billings

Reputational Challenges in Sport

Theory and Application

Buch

CHF 180.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Coombs, W. Timothy (Hrsg.) / Brown, Kenon A. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-138-05599-5
  • EAN: 9781138055995
  • Produktnummer: 25451707
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 244 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 453 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 453

Über den Autor


Andrew C. Billings is the director of the Alabama Program in Sports Communication and Ronald Reagan Chair of Broadcasting in the Department of Journalism & Creative Media at the University of Alabama. He also serves on many editorial boards, including as an associate editor of the journals Communication & Sport and Journal of Global Sport Management. W. Timothy Coombs is a full professor in the Department of Communication at Texas A&M University and an honorary professor at Aarhus University in Denmark. He is currently the editor of Corporate Communications: An International Journal.Kenon A. Brown is an assistant professor in the Department of Advertising and Public Relations at The University of Alabama.

24 weitere Werke von Andrew C. (Hrsg.) Billings:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.