Produktbild
Ingrid E. (Hrsg.) Castro

Representing Agency in Popular Culture

Children and Youth on Page, Screen, and In Between

Buch

Representing Agency in Popular Culture: Children and Youth on Page, Screen and In-Between addresses the intersection of children's and youth's agency and popular culture. As scholars in childhood studies and beyond seek to expand understandings of agency, power, and voice in children's lives, this book places popular culture and representation as central to this endeavor. Core themes of family, gender, temporality, politics, education, technology, disability, conflict, identity, ethnicity, and friendship traverse across the chapters, framed through various film, television, literature, and virtual media sources. Here, childhood is considered… Mehr

CHF 67.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Clark, Jessica (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4985-7496-9
  • EAN: 9781498574969
  • Produktnummer: 36611577
  • Verlag: Lexington Books
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 332 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D1.7 cm 482 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 482

9 weitere Werke von Ingrid E. (Hrsg.) Castro:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.