Produktbild
Peter Herriot

Religious Fundamentalism and Social Identity

Buch

CHF 195.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-415-41676-4
  • EAN: 9780415416764
  • Produktnummer: 23372328
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 144 S.
  • Masse: H21.6 cm x B13.8 cm x D0.0 cm 281 g
  • Gewicht: 281
  • Sonstiges: Undergraduate

Über den Autor


Peter Herriot has spent most of his working life as an academic, as a visiting professor at the University of Surrey and at the Open University Business School, concluding his career with a short period of consultancy. His subject area was organizational psychology, where he specialised in personnel selection, career development, and the employment relationship. Subsequent to retirement, he has sought to apply social and organizational psychology to the understanding of religious fundamentalism.

34 weitere Werke von Peter Herriot:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.