Produktbild
Hoover, Stewart M. (University of Colorado, Boulder, USA)

Religion in the Media Age

Buch

Late modernity has produced a marked turn away from institutionalized religions towards more autonomous, individual forms of the search for spiritual meaning. Film, television, the music industry, and the internet are central to this process, cutting through the monolithic assertions of world religions and giving access to more diverse and fragmented ideals. While the volume and variety of information travelling through global media changes modes of religious thought and commitment, the human desire for spirituality also invigorates popular culture itself, recreating commodities--film blockbusters, world sport, popular music--as contexts for… Mehr

CHF 65.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-415-31423-7
  • EAN: 9780415314237
  • Produktnummer: 1737717
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 352 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.7 cm x D1.9 cm 532 g
  • Gewicht: 532
  • Sonstiges: Undergraduate

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.