Produktbild
William (Hrsg.) Neill

Relaunching Titanic

Memory and marketing in the New Belfast

Buch

The authors critically considers the invocation of Titanic heritage in Belfast in contributing to a new 'post-conflict' understanding of the city. They address how the memory of Titanic is being and should be represented in the place of its origin, from where it was launched into the collective consciousness and unconscious of western civilization.

CHF 60.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Murray, Michael (Hrsg.) / Grist, Berna (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-415-54056-8
  • EAN: 9780415540568
  • Produktnummer: 20650798
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 160 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D1.0 cm 249 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 249

Über den Autor


William J. V. Neill is Emeritus Professor of Spatial Planning, Department of Geography and Environment, University of Aberdeen, UK.Michael Murray is Reader at the Institute of Spatial and Environmental Planning, Queen's University Belfast, UK.Berna Grist is Senior Lecturer in the School of Geography, Planning and Environmental Policy, University College Dublin, Ireland.

2 weitere Werke von William (Hrsg.) Neill:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.