Produktbild
Paul Atkinson

Reflexivity in Social Research

Buch

This book provides students and researchers with clear guidance through this tricky, but fundamental aspect of qualitative, ethnographic research. The chapters provide a concise overview that clarifies, illustrates and develops a highly popular methodological principle. To some extent, the book is critical of some contemporary approaches, particularly those that portray reflexivity as an optional, virtuous extra. Drawing on a broad range of anthropological, sociological and other sources, it illuminates through example as well as by precept.

CHF 78.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Whitaker, Emilie Morwenna
  • ISBN: 978-3-030-84094-5
  • EAN: 9783030840945
  • Produktnummer: 37932291
  • Verlag: Springer International Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 96 S.
  • Masse: H21.6 cm x B15.3 cm x D1.0 cm 248 g
  • Auflage: 1st ed. 2021
  • Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 248

Über den Autor


Emilie Morwenna Whitaker is Lecturer in Social Policy at the University of Salford, UK, and an Honorary Lecturer at Cardiff University School of Social Sciences, UK.Paul Atkinson is Distinguished Research Professor (Emeritus) in Sociology at Cardiff University, UK. He has written or co-authored over 20 books.

100 weitere Werke von Paul Atkinson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.