Produktbild
Tara (Hrsg.) Fenwick

Reconceptualising Professional Learning

Sociomaterial knowledges, practices and responsibilities

Buch

CHF 179.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Nerland, Monika (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-415-81577-2
  • EAN: 9780415815772
  • Produktnummer: 23192642
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 246 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 476 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 476

Über den Autor


Tara Fenwick is Professor of Education at the University of Stirling, UK and director of ProPEL, an international network for research in professional practice, education and learning.. Her most recent book is Emerging Approaches to Educational Research: tracing the sociomaterial, with R. Edwards and P. Sawchuk (Routledge 2012). Monika Nerland is Professor of Education at the University of Oslo, Norway. She has led several research projects focusing on leraning and knowledge development in different professions. She recently co-edited the book ProfessionalLearning in the Knowledge Society, with K. Jensen and L.C. Lahn (Sense 2012).

28 weitere Werke von Tara (Hrsg.) Fenwick:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.