Marwan M. Kraidy
Reality Television and Arab Politics
Buch
Analyzes how reality television fuelled heated polemics over cultural authenticity, gender relations, and political participation in the Middle East.
CHF 126.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
- ISBN: 978-0-521-76919-8
- EAN: 9780521769198
- Produktnummer: 4590687
- Verlag: Cambridge University Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2015
- Seitenangabe: 270 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.7 cm x D2.0 cm 595 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 595
Über den Autor
Marwan M. Kraidy is Associate Professor of Communication at the Annenberg School for Communication at the University of Pennsylvania. Previously a Fellow at the Woodrow Wilson International Center for Scholars and Director of the Arab Media and Public Life (AMPLE) project, Kraidy has authored Hybridity, or, The Cultural Logic of Globalization (2005) and co-edited Global Media Studies: Ethnographic Perspectives (2003). He has written widely and contributed frequently to media discussions of Arab media and global communication, mostly on National Public Radio.
20 weitere Werke von Marwan M. Kraidy:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.