Produktbild
Webster, James G. (Northwestern University, USA)

Ratings Analysis

Audience Measurement and Analytics

Buch

This fourth edition of 'Ratings Analysis' describes and explains the current audience information system that supports economic exchange in both traditional and evolving electronic media markets.

CHF 125.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Phalen, Patricia F. (George Washington University, USA) / Lichty, Lawrence W. (Northwestern University, USA)
  • ISBN: 978-0-415-52652-4
  • EAN: 9780415526524
  • Produktnummer: 13456535
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 328 S.
  • Masse: H22.5 cm x B15.7 cm x D1.8 cm 462 g
  • Auflage: 4 New edition
  • Abbildungen: Follow Crosslinguistics Influence; 28 Tables, black and white
  • Gewicht: 462
  • Sonstiges: General (US: Trade)

Über den Autor


James G. Webster is professor of communication studies at Northwestern University.Patricia F. Phalen is associate professor of media and public affairs at George Washington University. Lawrence W. Lichty is professor emeritus of media at Northwestern University

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.