Produktbild
Hojong (Hrsg.) Kim

Rare Metal Technology 2017

Buch

This collection presents papers from a symposium on extraction of rare metals as well as rare extraction processing techniques used in metal production. Topics include the extraction and processing of elements like antimony, arsenic, gold, indium, palladium, platinum, rare earth metals including yttrium and neodymium, titanium, tungsten, and vanadium. Rare processing techniques are covered, including direct extraction processes for rare-earth recovery, biosorption of precious metals, fluorination behavior of uranium and zirconium mixture of fuel debris treatment, and recovery of valuable components of commodity metals such as zinc, nickel, an… Mehr

CHF 179.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Alam, Shafiq (Hrsg.) / Guan, Xiaofei (Hrsg.) / Oosterhof, Harald (Hrsg.) / Ouchi, Takanari (Hrsg.) / Neelameggham, Neale R. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-84562-3
  • EAN: 9783319845623
  • Produktnummer: 28394767
  • Verlag: Springer International Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 324 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D1.7 cm 493 g
  • Auflage: Softcover reprint of the original 1st ed. 2017
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 493

Über den Autor


The Minerals, Metals & Materials Society (TMS) is a member-driven international professional society dedicated to fostering the exchange of learning and ideas across the entire range of materials science and engineering, from minerals processing and primary metals production, to basic research and the advanced applications of materials. Included among its nearly 13,000 professional and student members are metallurgical and materials engineers, scientists, researchers, educators, and administrators from more than 70 countries on six continents. 

18 weitere Werke von Hojong (Hrsg.) Kim:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.