Produktbild
Paul M. W. (Hrsg.) Hackett

Quantitative Research Methods in Consumer Psychology

Contemporary and Data Driven Approaches

Buch

CHF 66.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-138-18272-1
  • EAN: 9781138182721
  • Produktnummer: 23807125
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 414 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 810 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 810

Über den Autor


Paul M. W. Hackett's main area of research is in the theory and application of categoricalontologies. Paul has developed the qualitative or philosophical facet theoryapproach. He has almost 200 publications, including 10 books. Paul is a visitingprofessor of at the Universities of Suffolk and Gloucestershire, a visiting researcherin psychology at Cambridge University and teaches at Emerson College..

8 weitere Werke von Paul M. W. (Hrsg.) Hackett:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.