Quantitative Research Methods in Consumer Psychology
Contemporary and Data Driven Approaches
CHF 66.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-138-18272-1
- EAN: 9781138182721
- Produktnummer: 23807125
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2018
- Seitenangabe: 414 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 810 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 810
Über den Autor
Paul M. W. Hackett's main area of research is in the theory and application of categoricalontologies. Paul has developed the qualitative or philosophical facet theoryapproach. He has almost 200 publications, including 10 books. Paul is a visitingprofessor of at the Universities of Suffolk and Gloucestershire, a visiting researcherin psychology at Cambridge University and teaches at Emerson College..
8 weitere Werke von Paul M. W. (Hrsg.) Hackett:
Bewertungen
Anmelden