Produktbild
Sandra L. (Hrsg.) Herndon

Qualitative Research

Applications in Organisational Communication

Buch

Explores the use of qualitative research methods to study organizational communication and to generate data for enhancing organizational performance and to help organizational representatives and/or consultants demystify the complexities of communicative influence on organizational studies.

CHF 105.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Kreps, Gary L. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-57273-370-1
  • EAN: 9781572733701
  • Produktnummer: 23112676
  • Verlag: Hampton Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2000
  • Seitenangabe: 224 S.
  • Masse: H23.4 cm
  • Auflage: Second Edition
  • Sonstiges: Postgraduate, Research & Scholarly

1 weiteres Werk von Sandra L. (Hrsg.) Herndon:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.