Produktbild
Darrell C. (Hrsg.) Hucks

Purposeful Teaching and Learning in Diverse Contexts

Implications for Access, Equity and Achievement

Buch

Teachers have faced serious public critique regarding their effectiveness and professionalism in classrooms. At every level, their work is often measured solely against student achievement outcomes, often on standardized tests (Darling-Hammond & Youngs, 2002; Ravitch, 2010). Unfortunately, students who are coming from culturally, economically, and linguistically diverse backgrounds are often occupying the bottom rungs regarding academic achievement (Ladson-Billings, 1995; Milner,2010; Hucks, 2014). What are the obstacles and challenges teachers and students face in their respective school settings and how do they grapple with and overcome… Mehr

CHF 163.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Sealey-Ruiz, Yolanda (Hrsg.) / Showunmi, Victoria (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-64802-751-2
  • EAN: 9781648027512
  • Produktnummer: 38144652
  • Verlag: Information Age Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2022
  • Seitenangabe: 534 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D3.3 cm 962 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 962

1 weiteres Werk von Darrell C. (Hrsg.) Hucks:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.