Produktbild
Adam (Hrsg.) Lindgreen

Public Value

Deepening, Enriching, and Broadening the Theory and Practice

Buch

CHF 75.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Koenig-Lewis, Nicole (Hrsg.) / Kitchener, Martin (Hrsg.) / Brewer, John D (Hrsg.) / Moore, Mark H. (Hrsg.) / Meynhardt, Timo (University of St. Gallen, Switzerland) (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-138-05966-5
  • EAN: 9781138059665
  • Produktnummer: 23514707
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 378 S.
  • Masse: H18.2 cm x B25.5 cm x D2.6 cm 902 g
  • Abbildungen: 27 Line drawings, black and white; 29 Tables, black and white; 56 Illustrations, black and white
  • Gewicht: 902
  • Sonstiges: Professional & Vocational

Über den Autor


Dr. Adam Lindgreen is Professor of Marketing at Copenhagen Business School where he heads the Department of Marketing. Dr. Nicole Koenig-Lewis is Associate Professor of Marketing at Cardiff Business School, Cardiff University, UK. Professor Martin Kitchener FCIPD FLSW FAcSS has served as Dean and Head of Cardiff Business School since October 2012. Dr. John D. Brewer, HDSSc, MRIA, FRSE, FAcSS, FRSA, is Professor of Post Conflict Studies in the Senator George J Mitchell Institute at Queen's University.?Dr. Mark H. Moore is Professor of Public Policy and Strategic Management at Harvard's Kennedy School of Government. Dr. Timo Meynhardt is Professor of Business Psychology and Leadership at HHL Leipzig Graduate School of Management, Germany, and managing director of the Center for Leadership and Values in Society at the University of St. Gallen, Switzerland.

53 weitere Werke von Adam (Hrsg.) Lindgreen:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.