Produktbild
Wang, Yiming (East China Architectural Design & Research Institute Co., Ltd.)

Pseudo-Public Spaces in Chinese Shopping Malls

Rise, Publicness and Consequences

Buch

CHF 225.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-367-19720-9
  • EAN: 9780367197209
  • Produktnummer: 30156239
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 240 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.1 cm x D2.2 cm 538 g
  • Abbildungen: 21 Line drawings, black and white; 26 Halftones, black and white; 16 Tables, black and white
  • Gewicht: 538
  • Sonstiges: Postgraduate, Research & Scholarly

Über den Autor


Yiming Wang is a Postdoctoral Research Fellow at the College of Architecture and Urban Planning (CAUP) in Tongji University, China. He completed his PhD at the University of Technology Sydney, Australia. His research is centred on Chinese urbanism, spatial political economy and the publicness of space.

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.