Produktbild
Lerzan (Hrsg.) Aksoy

Profit Maximization Through Customer Relationship Marketing

Measurement, Prediction, and Implementation

Buch

Takes the various elements of customer centric marketing and brings them together using the research and case studies from various industries. This book discusses research and concepts to provide practitioners, educators, and students with an understanding of the range of issues relevant to customer centric marketing.

CHF 76.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Keiningham, Timothy (Hrsg.) / Bejou, David (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-7890-3803-6
  • EAN: 9780789038036
  • Produktnummer: 23246843
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 132 S.
  • Masse: 226 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 226

7 weitere Werke von Lerzan (Hrsg.) Aksoy:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.