Profit Maximization Through Customer Relationship Marketing
Measurement, Prediction, and Implementation
Takes the various elements of customer centric marketing and brings them together using the research and case studies from various industries. This book discusses research and concepts to provide practitioners, educators, and students with an understanding of the range of issues relevant to customer centric marketing.
CHF 76.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Keiningham, Timothy (Hrsg.) / Bejou, David (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-7890-3803-6
- EAN: 9780789038036
- Produktnummer: 23246843
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2008
- Seitenangabe: 132 S.
- Masse: 226 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 226
7 weitere Werke von Lerzan (Hrsg.) Aksoy:
Bewertungen
Anmelden