Produktbild
Margo Anderson

Profiles in Small Business

A Competitive Strategy Approach

Buch

A new analytical approach to small firms' cases, which * Uses rich primary source data on modern small businesses * Combines business strategy and industrial organization * Presents detailed Profiles on diverse small businesses * Shows how successful small businesses achieve competitive advantage * Considers both extended rivalry and financial structure * Shows how to ground' small business theory in reality Profiles in Small Businesses has a companion volume Small Business Enterprise by Gavin Reid (also published by Routledge, Hb: 0-415-05681-0: A45.00) which contains a full analysis (ranging from econometrics to the ethics of competition) o… Mehr

CHF 206.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Jacobsen, Lowell R. / Reid, Gavin
  • ISBN: 978-0-415-09828-1
  • EAN: 9780415098281
  • Produktnummer: 2347908
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1993
  • Seitenangabe: 226 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 521 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 521

9 weitere Werke von Margo Anderson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.