Produktbild
Lorna M. (Hrsg.) Earl

Professional Learning Conversations: Challenges in Using Evidence for Improvement

Buch

This volume provides informed arguments, theory and practical examples based on research about what it looks like when educators, policy makers, and even students, try to rethink and change their practices by engaging in evidence-based conversations to challenge and inform their work. It allows the reader to experience these conversations. Each story reveals the depth of thinking that change requires and gives important insights into the challenge associated with changing thinking and practice. Some of the stories are encouraging and others are frustrating. Taken together, they give tremendous insight into what it takes for conceptual change… Mehr

CHF 107.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Timperley, Helen (Hrsg.)
  • ISBN: 978-90-481-2356-8
  • EAN: 9789048123568
  • Produktnummer: 4497891
  • Verlag: Springer Nature
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 132 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D0.8 cm 218 g
  • Auflage: 2008
  • Reihenbandnummer: 1
  • Gewicht: 218

2 weitere Werke von Lorna M. (Hrsg.) Earl:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.