Produktbild
Regina Lee (Hrsg.) Blaszczyk

Producing Fashion

Commerce, Culture, and Consumers

Buch

Producing Fashion looks to the past, revealing the rationale behind style choices, while explaining how the interplay of custom, invented traditions, and sales imperatives continue to drive innovation in the fashion industries.

CHF 38.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-8122-2066-7
  • EAN: 9780812220667
  • Produktnummer: 23084664
  • Verlag: University of Pennsylvania Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 376 S.
  • Masse: H22.8 cm x B15.3 cm x D2.4 cm 594 g
  • Abbildungen: 30 illus.
  • Gewicht: 594
  • Sonstiges: Tertiary Education (US: College)

Über den Autor


Regina Lee Blaszczyk is Professor of Business History and Leadership Chair in the History of Business and Society at the University of Leeds. Her books include the award-winning Imagining Consumers: Design and Innovation from Wedgwood to Corning and Major Problems in American Business History: Documents and Essays.

9 weitere Werke von Regina Lee (Hrsg.) Blaszczyk:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.