Principles of Retailing
Principles of Retailing is a comprehensive, academic text on Retail Management, which takes a UK and European perspective. It is ideal for both undergraduates and postgraduates studying retailing as part of a Retailing, Marketing or Business degree.
CHF 78.05
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Rafiq, Mohammed
- ISBN: 978-1-137-35452-5
- EAN: 9781137354525
- Produktnummer: 37685266
- Verlag: Bloomsbury UK
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2014
- Seitenangabe: 356 S.
- Plattform: PDF
- Auflage: 2. Auflage
- Abbildungen: Bibliographie
Über den Autor
Rosemary Varley is Subject Director for Marketing and Retail, and Research Coordinator in the School of Management and Science at London College of Fashion, University of the Arts London, UK.
17 weitere Werke von Rosemary Varley:
Bewertungen
Anmelden